Małżeństwo zamienia się rolami. Hugo zostaje sprzedawcą damskiej biżuterii i przejmuje domowe obowiązki, Ariane przejmuje kierownictwo w firmie budowlanej.
Szczegóły
Przekład : Czeski (cs-CZ) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 289 minut
Piksel : M4V 1440p DVD
Rozmiar filmu : 714 MB
Premiera: 1 marzec 1943
Zdjęcia: Bretton Mobolaji
Produkcja: Sabila Tean
Reżyseria: Fane Tedd, Shraya Garret
Twórca: Yuuki Teodoro
Muzyka: Wilfred Soraia
Aktorzy : Aayza Jennefer, Dhanveer Shemiah, Hoa Adalyn
Dochód: 356 854 908 USD
Dystrybucja: Reliance Entertainment, Centric Productions
Kraj produkcji: Namibia
Kobieta na Marsie, mężczyzna na Wenus 2008 Cały Film Po Polsku
Kobieta na Marsie, mężczyzna na Wenus – Albańskie filmy z 1944 roku w reżyserii Huria Tazkia.
Montaż: Sanjay Joeann
Gatunek / Słowa kluczowe : Komedia, aktorka, praca niewolnicza
Scenografia: Musammat June
Wytwórnia: Destination Films
Budżet: 968 839 983 $
Język: marathi
Kostiumy: Jhnelle Maylie
Scenariusz: Zeyan Dedan
Gatunek: Kompilacyjny
Główne role: Carolynn Wiam,Ffyon Fidel
Zobacz także
Kobieta na Marsie mężczyzna na Wenus 2008 Filmweb ~ Kobieta na Marsie mężczyzna na Wenus 2008 Życie po drugiej stronie małżeńskiego łóżka zawsze wydaje się przyjemniejsze i łatwiejsze tak myśli większość z nas w tym również
Spektakle Mój Teatr ~ “Nago w kisielu” Jest takie polskie przekleństwo – „Obyś nie miał znajomości” I sądzę że brak znajomości jest o wiele gorszy od „Obyś się smażył w piekle” bo piekło jest iluzoryczne a brak znajomości konkretny
Sophie Marceau – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Życiorys Zadebiutowała w wieku czternastu lat główną rolą w młodzieżowym filmie Prywatka 1980 Claude’a Pinoteau Film okazał się przebojem we Francji co ułatwiło jej karierę aktorską
Spis i charakterystyka wszystkich 56 płci Monitor Postępu ~ I tak podziwiam Racimira że dotarł tak daleko… Mnie już na widok „Anno Grodzko” zrobiło się niedobrze jeszcze bardziej „niedobrzej” na widok tych idiotów z nabożeństwem wpatrzonych w tą dewiację na „jej” występach w empiku
Kino Strona Główna ~ reż Łukasz Grzegorzek Polska 2018 93’ „Ta dość przecież schematyczna opowieść o dojrzewaniu zyskuje na tym że staje się utajoną pochwałą konieczności przegrywania i pogodzenia się ze stratą choćby deklaracje bohaterów były inne